Glad midsommar!


jag har egentligen ingen lust att skriva. men får väll göra det ändå:P
fast, är det verkligen någon som bryr sig?
är det verkligen någon som ens läser det jag skriver?

Midsommar var underbar! först på dagen var jag i wasa parken med systeryster, Kusin therese och anette. vi åt sommarlunch och drack vin. alltså var jag full hela dagen :P
sedan gick vi och handlade till kvällens grillning och tårtbakning.
efter gick vi hem till anette .där väntade valeria på oss. efter ett tag kom andres också.  vi bakade tårta, drack mer vin och alkohol, spelade spel och hade det jättemysigt :) vi gick ut och grillade vid nio-tiden i Rålambshovsparken. det var inte så mycket folk där som jag trodde det skulle vara faktiskt..
vi gick allihopa tillbaka till anette sen men ingen av oss stannade särskilt länge.- jag var hemma ganska tidigt :)  sedan myste jag lite med micke innan vi gick och lade oss hihi..

på lördagen hade jag sovmorgon.. jag och M. gick upp vid elva och åt frukost.sedan somnade vi i soffan igen :P hihi.. vi käkade sedan pizza och efter det drog jag in till stan och mötte Linnea, therese och valeria. anette mötte vi senare. vi åkte på parkteater på djurgården, under eken. det var faktiskt jättemysigt.det började ösregna också. men det gjorde inget för vi hade paraplyn med oss som vi satt under :D  efter teatern var slut åkte jag med Linnea och therese hem (therese har bott hos Linnea hela helgen). vi åt kvällsägg och filmjölk haha. sedan såg vi på "beck-den svaga länken". jag hade ju redan sett den på bio med micke när den gick. men den var bra denna gång också hehe..fast jag vågade knappt åka hem :S filmen handlar ju om våldtäckter på blåa tunnelbanelinjen.. så jag tog faktiskt pendeltåget istället,som egentligen hade slutat gå men var tyo 40 min försenat. tur för mej iaf:P

idag, söndag, skulle jag ha städat. men ooorka :P hade ingen som helst lust att gå upp i morse:(  ångest upp till öronen.. men micke "tvingade" i mej en macka. sedan åkte vi faktiskt till stan. som jag inte skulle göra idag men gjorde ändå hehe.. :)
vi tittade runt lite granna. jag köpte bla. två tatoo.tidningar.såå sugen igen :D kommer bara vilja ha fler å fler nu haha.
sedan åt vi på.... ja. vad tror du? pizza hut såklart;)  mums hihi.-.åt ceasarsallad:)
när vi kom hem åt jag ben and jerry glass och blekte håret;)
och jag var tvungen att fixa avloppet :S har skutit upp på det så mycket så det inte fanns någon återvändo ikväll. fy fan va äckligt! jag kräktes på riktigt asså.. ush.. tur att micke hjälpte mej iaf:P

ja det var min händelserika(!) helg det :S

sova snart..

puss hej

Kommentarer
Postat av: Sooz

Ah lät trevligt :D o Beck e alltid bra :P

2008-06-22 @ 22:43:30
Postat av: Linnéa

haha okej ja knepigt.. ja du kommer säkert drömma en helvrickad dröm.

jag drömde min dröm säkert bara för att jag träffade på en klasskompis igår som är i 10:e månaden nu...

2008-06-23 @ 21:27:41
URL: http://linypiny.blogg.se/
Postat av: Essan

Är det inte meningen att killarna ska göra rent avloppet? vad ska man annars med dom till? :p

2008-06-23 @ 22:13:04
URL: http://dezember.blogg.se/
Postat av: Linnéa

hahaha näämen oooj.. jag sa fel

2008-06-23 @ 22:59:22
URL: http://linypiny.blogg.se/
Postat av: Linnéa

ja det är verkligen jättejobbigt. iaf för dom som bara ha buss som förbindelse. jag har ju lite tur om jag får igång min cykel.



ja tur du att du har semster..



dom snackade nått om extra bussar, men det vet man ju inte hur det blir med det.

idag var det hemskt på saltsjöbanan.shit. typ halva nacka som slåss om två tåg i timmen. herregud.

2008-07-01 @ 16:10:17
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0