Back home

så var man hemma igen då från Paris:)
kom hem söndag natt. eller måndag morgon om man hellre vill säga det:P

det var riktigt skoj iaf.. vi kom fram vid 9 tiden på fredag morgon. då åkte vi först till hotellet, käkade och for sen till förskolan vi gjorde studiebesök på. sedan var det fri tid .. vi åkte med en båt och fick se Paris från vattnet :)   efter det käkade vi ( delade upp oss lite) och gick faktiskt å lade oss ganska tidigt. 

nästa dag delade vi upp oss lite grann. vissa åkte till China Town och min grupp åkte runt å tittade på stan , såg eifeltornet m.m..:) köpte lite grejer. men inte så värst mkt faktiskt.. på kvällen blev det paaarty :D såg på fotboll å drack öl och vin i annelis å elins rum eftersom de var de enda som hade balkong. vi festade till k..tre nångång tror jag.. tog massa knasiga kort.  lusigt nog så var det iaf inte jag som gjorde bort mej mest . å inte spydde jag heller :P just ja. köpte jättebilligt vin. fyra flaskor för 100 kr!  åså blev det fyllekäk mitt i natten. inget billigt sådant:P men H bjöd mej heeh :P fast jag bjöd honom på sushi dagen efter ändå så haha.

ja så dagen efter var det dags att åka hem..de jag vart med åkte till China town, men jag pallade inte att åka med :P så jag och "ungdomarna" tog det bara lungt och käkade sushi i en park och gick sen å tittade lite och drack Starbuckkaffe  :)
sedan var dags att bege sig till flygplatsen. planet lyfte vid nio.tiden och landade halv tolv. jag var hemma kl.1 ungefär..

det var som sagt en rolig resa.
jag blev lite bortglömd bara. först så glömmer A bort att jag var med å käkade med dem på fredagen.:( sedan glömmer G bort att jag var med dem på Mc.donalds på lördagen. idag sa även E nånting om att hon glömde att jag var med :( är jag så jävla liten å osynlig el?? :(   I`m a outsider..

ganska less just nu.... :`(  och ingen förstår.... inte ens jag..

plus tims syster och svåger som bor i Paris=)








jag, anneli,anders  elin  jag och ximena



 harri å gunsan skrattar och har det kul=P

Kommentarer
Postat av: Sooz

varför less? :(

2008-06-18 @ 01:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0