Power meet 2008 - Första Dagen (onsdag)

Ja jag får väll ta och summera power meet då.Kanske lägger upp bilder på bilddagboken också.
känns så läskigt bara att "blotta sig själv" och lägga ut hela sitt liv på internet :S därför är numera
min blogg lösenordsskyddad. och man måste vara vän med mej på bilddagboken.se.. det är en massa
idioter som trakaserar mig :@ orkar inte med det så..
jaja.
tillbaka till ämnet.




På onsdagen bar det iväg till Power big meet i Västerås. Vi åkte runt kl.5 på
eftermiddagen. Inte så smart kom vi på eftersom det var rusningstrafik hehe.
Vi for först till systembolaget och handlade två lådor med öl ocj cider, tankade
och sedan bar det iväg. Det var en ganska tråkig väg vi hade framför oss.
Bara raksträcka hela vägen. Jag var pissnödig som en gnu. När vi äntligen var framme stannade vi
 till Vid"Hälla" som det kallas.
Vi lättade på trycket och åt mat på Mc.Donalds. Micke tog en fin bild på mig vid hans bil. 

 

sedan handlade vi lite frukostmat till veckan, snacks m.m innan vi drog till självaste Västerås.
Vi körde genom stan och kom sedan till Campingen.
Där väntade Jeanette, Thomas och Jeanettes bror Micke på oss.
De hade hållt plats åt oss. Till våran besvikelse så visade det sig att rutorna var jättesmå detta år. Så vi,
alltså jag/Micke och Nettis/thomas/micke,
delade på 5 rutor tillsammans med tre skojiga Göteborgare :) 
Även Thomas kompis Kalle bodde hos oss. (han sov under partytältet och parkerade bilen utanför).  Så här såg det ut.
(bilen och tältet parkerade vi senare framför nettis och thomas bil(den stora svarta plymouthen)).


 

Vi satt och drack och snackade hela kvällen. Det var riktigt trevligt. Det var väldigt lite folk som
hade kommit när vi kom.
Ganska skönt så att vi fick de platser vi ville ha. Nära till de populära bajamajorna, till maten och till vattnet. 
På bilderna ser ni Nettis och Micke, hennes bror, jag som är full och glad och så jag och nettis som visar upp våra fina godishalsband;)



Vid skymningen tog Jag,Micke, nettis, thomas och Micke en promenad till stranden.
Det var jättefint men synd bara att bilderna blir så mörka:( Till vänster ser ni mig och Nettis som gungar, i mitten åker jag rutchkana och till höger ser ni hela gänget förutom Min Micke, som fotar.




 Jag och Micke myser! (Hade varit en jättefin bild om det inte varit så mörkt:( Det var jättefint i verkligheten).
 


Kommentarer
Postat av: Sooz

härliga bilder :) ni verkade hare kals bra där.. när kommer del 2?

2008-07-11 @ 14:16:52
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0