Power meet 2008-tredje dagen (fredag)

Jag var lite mer utvilad när jag vaknade. Men det är ju alltid svårt att sova i tält.speciellt på Power meet. Jag och Micke åkte ut till fältet med dustern. Vi gick omkring och tog lite foton på bilar åså och gick på marknaden. Det var sjukt varmt, och klockan var bara runt 9 på förmiddagen.



Vi gick efter att vi tittat runt lite till bilen och sov utanför den i skuggan en stund. hihi. tog några roliga foton också:P

 

och så blev det fler foton på bilar. bl.a på snyggingen (inte mej) som ni ser här nedan :P sedan var det dags att svettas lite till på marknaden. hehe.. Jag köpte bla. ett klänning:)




Väl tillbaka på campingen vilade vi en stund och sedan käkade vi. Efter det övertalade jag Micke att gå till "Antabuss" å festa loss lite hehe. Det funkade :P På bilderna ser ni när jag håller på å velar angående min klädsel;) och den där lappen satt bak på en bilruta. Lite rolig var den :P



Ja så gick vi då. Med ölen och cidern i hand hihi. Träffade Emma där som jag haft kontakt med sedan förra året på Power meet. Fantastisk tjej!
Här kommer lite mingelbilder då:P




 





Kommentarer
Postat av: Sooz

nice cars :)

2008-07-14 @ 14:47:58
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0