Power meet 2008-andra dagen (torsdag)

Dagen började med andnöd!
bokstavligt talat alltså.
Det var så otroligt hett i tältet när vi vaknade så att vi inte kunde andas. Jag och Micke sov i ett litet tvåmannatält, och det blev värsta bastun där inne när solen lyste på. Vi gick upp vid klockan åtta, efter fyra timmars sömn.
 


Och så var ju micke såklart tvungen att fota mig när jag sminkade mig:P



Vi åt lite frukost,slappade och tog smygfoton tills det var dags att dra ut till fältet. Jag och Micke åkte i Kalles bil (dodgen på andra bilden från vänster) , eftersom Nettis, thomas och Micke/Nettis bror stannade kvar på campingen.



Vi gick mest omkring och tittade på marknaden och bilarna idag. Det var inte så mycket bilar och folk idag, torsdag, eftersom de flesta kommer senare i veckan. Dessutom orkar man inte köpa eller titta för länge och för mycket på allting när det är så varmt som det var. Till vänster ser ni Micke jämföra sin hand med en miniväst. De var verkligen pyttesmå. Jag började nästan gråta när jag såg dem och funderade seriöst på att köpa en att ha hemma :P På bilden brevid ser ni en Plymouth Duster (likadan som Micke har) som var till salu. 

         


En Dodge Challenger, Min drömbil;)


Challengern framifrån.

Sedan var det dags för käk:P Micke ville bevisa att jag åt hamburgare haha. (Äter inte kött annars). 



Sedan gick vi en bit till, och kollade på bilar. Jag hade köpt ett par boots som jag prompt skulle ha på mig,trots att det var jättevarmt. Fick blåsor av de där förbaskade bootsen haha.











De sålde jättestora statyer av järn!



Sedan var det dags att traska tillbaka till campingen. På vägen så gick vi förbi "Antabuss" som precis anlänt. dårarna som vi åkte med förra året. Ja jag säger då det. Men skojiga är dem. Bla. Mickes bästa kompis Robban åker med dem. de super alla dagar,onsdag till söndag ..hmmm.. :P



Efter att vi snackat med dem ett tag så gick vi trötta och utmattade tillbaka till vårat tält. Vi lade oss i skuggan av bilen och sov en stund. Efter det drog hela gänget, alltså Jag,micke, nettis,´hennes bror,thomas och Kalle in till Västerås och käkade. Jag fick nån skitäcklig pastarätt . Jag gav den till Kalle, som dessutom redan hade ätit en egen portion innan haha. Jag fick lite rester av de andra i sällskapet haha :P Sedan drog jag och micke till Hälla och tittade lite. Det brukar samlas bilar där på kvällarna. konstigt va?haha. Vi cruisade inte så mycket och drog tillbaka till tältet och somna ganska tidigt.




Kommentarer
Postat av: Sooz

men nu får du jue fortsätta skriva :D haha vill jue ha nå skoj o läsa :D iihh jobbigt när d blir sådär jätte varmt :S

2008-07-11 @ 14:57:05
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0