Power meet 08


Kom hem från Power meet idag.. det var jätteroligt:)berättar nog mer sen. orkar inte nu..

har svårt att andas ibland :S  varför tar tårar aldrig slut? vet knappt själv varför jag mår såhär. har väll allt egentligen.
men allt skiter sig jämt. egentligen borde man leva helt ensam för att slippa bli sårad å sånt.
men jag vill nog inte leva ensam.
men orkar snart inte mer. orkar inte gå omkring och vara deppig varje dag. och jag vet att det är mitt eget fel. allting är mitt fel eftersom det är mitt liv.det är jag fullt medveten om. men ändå..
jaja..
det blir väll bra tillslut antar jag :S

Kommentarer
Postat av: Sooz

varför känner du dej deppig? finns här om du behöver prata,, kram

2008-07-07 @ 22:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0