trööööött


ja jag är verkligen helt slut:(
fast dagen var inte så jobbig faktiskt.. fick vara med de äldre barnen halva dagen.vilken skillnad asså haha:)

sen åkte jag in till stan.söder..Åkte en liten bit tillsammans med Nettis hihi;)
åkte  å shoppade lite på Sivletto=) var lite krångligt att hitta.. men jag hittade dit ändå:D ibland är det skönt att gå själv, för då kan man gå i sin egen takt å slippa ha nån annan efter sig som tjatar haha..
köpte en jättefin klänning.svart med leopardmönster. en sjal till håret och en t-shirt.. ska klippa mej där sen också när jag fixat klart med blekningen å allt:) ser verkligen fram emot det. å tatuerandet också. kanske ska tatuera mej samtidigt som Anette:) sötnos
efter jag varit i stan åkte jag till mamma. Linnea kom också dit.. vi firade våran födelsedag 4 dagar för sent hehe.. men bättre sent än aldrig hihi.. fick paket å risgrynsgröt å fika hihi..mamma färgade mitt hår också.eller aa.avfärgade det da. skulle ha färgat det med askgrå blondering också. men köpte fel färg av nån konstig anledning:S men ska lämna tillbaka dem å byta så..
ja å nu är jag hemma.. imorrn blire paaarty :D hoppas det blir kul hehe.-

pöss hej

Kommentarer
Postat av: Natteli

Klänningen låter ju super läcker!! Den måste du ju bara visa!! :D

2008-01-26 @ 02:34:18
URL: http://flugovalpen.blogg.se
Postat av: Anonym

ah sivletto va länge sen man va på :) ska försöka bege mej dit snart ja me.. hehe.. d va jue år o dar sen ja va där :p ah ska du gadda dej? va blire för motiv?

2008-01-26 @ 03:06:31
Postat av: Linnéa

det blir säkert kul:D

2008-01-26 @ 11:24:22
Postat av: Linnéa

det blir säkert kul:D

2008-01-26 @ 11:24:48
Postat av: emelie

vad jag ska gadda är en hemlis;) å vem är du föresten?Du som inte skrivit vem du är:P

2008-01-31 @ 20:31:18
URL: http://emelpemel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0