sweet little sixteen


nu ska jag fan förändra mej:P är ganska trött på att se såhär liten å oskyldig ut:S om jag nu kan ändra på det haha..
en ny förälder trodde idag att jag var praktikant å att jag var 15-16 år :S å hon skratta bara som om det vore kul.. min kollega säger också att jag ser ut som det.. fattar de inte att det kan såra mej? hahaha.. asså det är precis som att säga till en tjock person att den är tjock.. jag ser fan  INTE ut som 16.. ser åtminstone ut som 18!!!
nu tänker jag tatuera, pierca, blondera mej..så det såå! då ser jag väll ut som en fjortis istället..men det skiiter jag i....

tack och hej

Kommentarer
Postat av: Natteli

blondera håret hjälper nog inte.. ;P det förvärrar nog bara.. :) men du passar i både brunt och blondt! :)

2008-01-14 @ 23:39:07
URL: http://flugovalpen.blogg.se
Postat av: Natteli

ja du visa ju i ditt inlägg den 9 jan.. ;P en blond 18-årig Emelie.. ;P

2008-01-15 @ 19:55:46
URL: http://flugovalpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0