onsdag

för mycket människor överallt:S
nu vet jag hur micke känt/känner sig ibland :(  scary!
jaja. jag klarar ju att av att gå upp på morgonen iaf:)
trots att jag hellre ligge kvar i sängen hehe.


Babie we can make it if we`re heart to heart...

annars har jag jobbat idag som vanligt..ungarna är jobbiga,men inte lika jobbiga som förut.. men sökte lite nya jobb igår faktiskt. bara lite grann sådär på skoj. man får faktiskt ta tjänsteledigt för att prova på nått annat jobb, så hoppas hoppas:P får väll se hur det blir. Nettis ska iaf praktisera hos mej igen :D jääj.hihi. från nästa måndag och två veckor framåt.
efter jobbet tränade jag med micke.det gick bra. trots att jag slappat hela julen åså:P

ja annars är väll allt som vanligt.. kul att ha hittat mina gamla bilder på min dator igen föresten:)

puss hej



micke <3             snigelporr;)            En full,blond, 18.årig Emelie;)


flummisar;)     världens bästa syster man kan ha! <3


puss på dej min prins;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0