nyår

har inte så mycket att skriva egentligen..
nyår vart lungt. jag var hemma hos mamma. ingela och bengt var också där.. micke var hemma själv. men jag åkte hem till honom vid tolvslaget typ =)

annars har det inte hänt nått..sovit å suttit vid datorn typ.vilket jävla liv man har haha..  nämen det har vart skönt å tagit det lungt..  just ja. jag har tagit min dator från mamma hem hit nu. så nu kan vi sitta vid varsin dator samtidigt haha. jag sitter i soffan.;) micke köpte en ny skärm och jag fick hans gamla:)
idag jobbade jag.. fy tusan va trött jag var :S jaja.. nu är det helg igen .  

btw.jag är en otroligt krånglig person:S



älskar dej bejbi. no matter what <3


image44
förlåt:(

Kommentarer
Postat av: Essan

Hahaha nää det va inte så farligt som jag hade trott.... har ju bytt massa kiss blöjjor men verkligen vägrat byta bajsblöja.. men nu va jag ensam med honom, då kunde man ju inte skita i det bara... men det gick ju :p

Hade du trevligt nyår? kram

2008-01-06 @ 16:20:02
URL: http://dezember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0