nya emel

Jäääj.. nu har jag bokat tid för blekning hos frisören istället :P kommer kosta ganska mycket :S men det är nog värt det.. kommer nog ändå få lägga ut massa pengar om jag gör det själv eftersom det är så pass rött.. fast jag börjar nästan gilla min hårfärg.. kanske borde ha det såhär ett tag;)
ska göra det på lördag.samma dag som southern streeters hihi:P
och nästa lördag ska jag klippa mej på Sivletto ;D kommer bli asball..
men kan nog inte köpa de där skitsnygga byxorna jag vill ha:( *gråååta*  fast om jag struntar i att blondera mej så kanskejag har råd med byxorna;) får väll vänta tills nästa månad annars da:P måste köpa ett par boots oockså förståss!!
idag hämtade jag å micke våra skor som vi lämnade in.. de vart som nya , så nu slipper jag gå i mina sletna å skitiga gympaskor haha;)

ja det har väll inte hänt så mkt sen sist jag skrev.. jobbat.. orka .. men det är ändå ett jobb. inget skitjobb egentligen.. men är såå trött på ungarna fortfarande:P kanske man skulle bli frisör:)

puss hej


Kommentarer
Postat av: trex

Men så mycket större än i lördags är jag jue inte ;)

2008-01-31 @ 08:41:23
URL: http://trex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0