Måndag


har precis vaknat :S haha. somnade en stund på soffan, micke å jag, efter vi kom hem från jobbet.. så det blir väll sen middag som vanligt ikväll också :S drömde konstiga saker också haha.

igår vaknade vi kl. halv 4 på eftermiddagen typ.. har vart så ett tag flera dagar :( vänt på dygnet.. men nu är det slut på det hehe.. vi gick en låååånpromenad i tre timmar!! vi gick mot sumpan, bakom solvalla åså gick vi omkring i Sundby. gick massa knasvägar. fatta inte att vi var ute i tre timmar .. sen så när vi kom fram till coop å skulle handla så var det förstås stängt .. så vi gick till sumpan å käka på mc.donalds. som vanligt.. ush.. nu ska det bli skärpning..

imorse vakna micke halv fem å var jättepigg  å babbla å hade sig haha. jag gömde mej under min stora nalle hihi..
han gick å träna på morronen. förstår inte hur han orkar..
jag tänkte iaf börjar träna imorron så:P
dagen idag var bra.. ungarna var som små änglar. förstår inte vad som har hänt under julen. antingen åt de mycket pepparkakor, fick mycket julklappar eller så ersatte tomten dem med snälla tomtenissar istället hihi..
nämen det är skönt att börja jobba igen och komma tillbaka till verkligheten. och träffa alla igen förstå=)

nä laga mat nu

puss hej


image45¨
Jag under ett vindruvsträd i Rom;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0