helgen


ja vad har hänt den senaste tiden..

i fredags var jag, Linnea, Anette å Linneas kompis Tobbe från Småland å spelade biljard med nåra kompisar:) det var ganska så kul.. jag var inte värdsbäst, men fick i nåra bollar iaf haha..
sen skulle linnea träffa en tjejkompis på ett ställe som heter "La Isla".. hur kasst som helst å bara utlänningar så jag ,anette å Tobbe klarade inte av att vara kvar där  :S vi stod där i 5 min, sen så drog vi hem till anette istället å drack vin där hehe..Linnea var kvar på La Isla .

i lördags var jag å Linnea på 52 årskalas hos Bengt :) det var jättetrevligt.. tycker synd om honom bara att det inte var någon av hans familj där:( bara jag, Linnea å ingelas familj var där..

annars har det varit lugn.. druckit myycket vin :D och jag har blivit beroende av svarta oliver den senaste tiden

jaja

puss å hej da

Kommentarer
Postat av: trex

det är bara att söka runt lite på bloggdesign och lära dig lite html koder :)
jag kunde inget, men jag var envis helt enkelt

2008-01-20 @ 13:44:51
URL: http://trex.blogg.se
Postat av: trex

tack så mycket :)
jo, men det roliga/tråkiga med mig är att jag kan hamna i en svacka som varar i en timme och då känns det som om att hela världens håller på att gå under. sen går det liksom över. men det är jobbigt att ens behöva känna så i en timme...
såklart vi kommer ha kul nästa helg :D

2008-01-20 @ 14:36:01
URL: http://trex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0