helgen

Gårdagen(fredag) blev inte som jag trodde haha=)
satt på msn å så fråga Elin, en tjej jag pratar med på msn, om jag ville åka in till stan å supa;) ja så gjorde jag det.. kul när det blir lite sådär impulsivt=) var i stan först, sen drog vi hem till henne. men hennes kille kom hem å de hade tjafsat lite under kvällen, så jag drog hem så de fick lösa det där:P   jaja.. kul hade jag iaf.. :)

ikväll var jag på bio med Linnea.. såg "Guldkompassen".. jättebra :D längtar tills tvåan kommer. har ju läst böckerna:) tror faktiskt att det inte är många som fattar att det kommer två filmer till (om det nu gör det som jag tror att det gör) å att filmen är baserad på en triliogi. haha loosers;P

ja nu blir det nog lungt resten av helgen..träna imorron=) å städa. blää:P

puss å kram


Kommentarer
Postat av: Linnéa

ja visst var den bra :D måste läsa böckerna nu..
puss o kram chokladbanan

2008-01-13 @ 00:47:13
Postat av: Carro

Hejsan. tack för att du tycker att bloggen är snygg :) Jo jag och Linnea går i samma klass :) Aha känner du Sussie.. vi träffas inte så ofta men vi bor nära varandra :)

2008-01-13 @ 20:57:32
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0