ångest

var tvungen att köpa de där byxorna;)  köpte en till sån där sjal till håret också .. fick låna pengar av mej själv haha..
nu vet jag inte vad jag ska ha får skor till:P

ss på lördag. kul:)
klippa mej nästa lördag .längtar
imorron ska jag å Anette gå å till en tattoo studio å kolla läget :D vågar inte tatuera mej. men jag måste ;)

annars är det la bra :S

är sååå glad för att jag inte bor i skara längre:S bläää..det tynar bort allt mer... 
 nu har jag iaf folk runt om mej som älskar och tycker om mej för den jag är.. tror jag:P
I`m walking my own way.  det har jag alltid gjort .ensam:( det kanske är bäst så??  men nu är jag inte lika ensam tror jag..  blev lite deppig nu:( inte gråta.. inte gråta mer.. ska låta bli . det blir så blött på tagentbordet då:P
I think I found my way home..


Kommentarer
Postat av: Linnéa

du har aldrig vart ensam

2008-01-31 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0