helgen


i fredags vet jag inte vad jag gjorde :P
jo jag träffa ju anette å kolla läget på en tattostudio.. jag måste kolla upp en tattoo jag vill ha på internet typ :S inte lätt.. sen var jag tvungen att visa anette Sivletto:P

i lördags på¨dagen var jag å micke till sivletto igen.. såå pinsamt att åka dit igen haha. men det var mickes fel;) han köpte en jacka...sen gick vi förbi muffinsfabriken å köpte en varsin jättebamsestor muffin som vi åt på vägen till systembolaget haha:D
på kvällen var det ju ss :) stressade inte när jag gjorde ordning mej för en gångsskull.. segade lite också med flit eftersom micke funderade på att följa med. å då drog jag ut på det litegranna haha.. å tillslut följde han med ;D kul ju..trots att jag var svartsjuk på en viss människa som var där :S men men..fick höra att jag inte ska vara det, så jag är bara knäpp.  å Cliff sa att jag nog är den bästa tjej micke träffat å att man kan se det i mina ögon, så kvällen var nog ganska bra ändå;)  nämen hade det riktigt kul faktiskt. spydde iaf inte haha..  lå var fakltiskt riktigt nöjd med mina kläder. fick höra massa bra saker iaf:) ängar tills det är ss nästa gång;) föresten.. vi åkte taxi hem :S dyyrt..men vi var ju kvar till kl 4 så ..
´å om en vecka, på lördag,  kommer jag ha en ny frisyr:) lääängtar!
jaja.. känner mej väll ok. är bakisdeprimerad som vanligt..vet inte om jag ska le eller gråta. typ sån där känsla man känner efter man tagit studenten..
vill inte vara deprimerad. ush:(  åså vill jag ha pizza å massa svarta oliver!!

tack å hej

det är så skönt att få vakna bredvid dej varje morgon och bara känna dej nära...
jag älskar dej så mycket så att det nästan gör ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0