helgen


nu har jag bokat tattootid :D
Fredag 25 April kl.15 på east på söder.. knepig tid.. men får väll byta med nån som har planering eller nått.det löser sig väll=P fick ju det som födelsedagspresent av micke :) hihi.. shiiit. jag kommer döö! kommer göra så jävla ont.

igår var jag med micke i stan på dagen å sen på kvällen hos Linnea. vi hade myskväll med film åså  hihi:)

jävla skit.. skulle ju klippt mej i  fredags..men så ringer de igen å säger att hon är sjuk :S kommer fan aldrig bli snygg i håret.. börjar tröttna på den här färgen dessutom.vill nog bli blond snart..

jaja..
det var väll allt :S

puss hej

Kommentarer
Postat av: Natteli

Å gud vad kul!! :D Tatooo!! :D Vad och vart ska du tatuera?! :) Tänk vilken snäll pojkvän du har! :) Killar är allt bra att ha ibland.. *thihi* ;P

Fy vad drygt med sjuka frisörer! :P Jobbigt när man går och väntar på nått.. Men hon måste väl friskna på hon oxå snart! ;)

2008-02-17 @ 12:21:34
URL: http://flugovalpen.blogg.se
Postat av: Natteli

Ja allt är bra.. :) Vaknade imorse vid 7 av att sonen stod och kissa i sängen.. Han hade dragit av sig blöjan så jag vakna av ljudet av "vatten" som träffade hans kudde.. *haha* Nått jag kan skratta åt nu men det var inte lika roligt kl 7 imorse.. Det kan jag lova.. *haha*
Så jag är lite trött men jag har bunkrat upp med kaffe så jag kommer förhoppningsvis överleva dagen iaf.. *haha* :D ;P

2008-02-17 @ 12:57:13
URL: http://flugovalpen.blogg.se
Postat av: Sooz

åååhh va kul me en tattoo :) vart ska du göra den o va blire för motiv?? :p hehe ja fick pengar te en tattoo av Johnny oxå :D visst ere bra me snälla poijkvänner? ska nog boka tid ja me snart,e såå sugfen på tattoo nr 2 :D hoppas att du får gå te frissan snart då..håret vill man jue gärna va fin i :)

2008-02-18 @ 12:02:32
URL: http://raggarsooz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0