fredag,lördag,söndag , ss;P

i fredags träffa jag en tjej från Bålsta. kul å träffa nya människor.
i lördags var jag på Ingelas 50 årsfest :D såå trevligt å skoj.. hihi. .lite mkt vin kanske men men:P bilder i min bilddagbok kommer!! emelpemel.bilddagboken.se
igår var jag och micke i stan en sväng.. jag köpte lite roliga böcker och en film. sedan åkte vi till Spånga å köpte en varsin Spånga Macka hihi..

tror micke börjar bli sugen på att flytta till större nu, äntligen;) var å titta i en jätterolig affär på söder i lördags på dagen.-. typ bara 50 talsprylar. å de hade möbler på undervåningen.skitsnygga! viiill haa!!

nu har bilderna från ss i Februari kommit upp:P micke är med på en massa bilder, å jag är bara med i bakgrunden som vanligt:( äsh.. :P

idag har jag jobbat som vanligt.. ingen dans denna vecka p.g.a sportlov. trist.:(

blää..  nu vill jag bli blond snart istället.

jaja.

puss hej 


                                                   
   Jag på Ingelas fest!                     Linnea och mammsen                       födelsedagsbarnet fixar tårtan!





image90
Micke på ss och jag i bakgrunden! I love you bejbi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0