<3 (uppdaterad)

  godiset !! det var ännu mer innan hihi ;)


Nu är allt bra igen :)
fick tio rosa rosor, sånna dära alla hjärtansdag gelehjärtan och en massa lösgodis av micke när han kom hem.  blev så otroligt glad :D verkligen överaskning hihi..


annars tar jag det bara lungt.. kunde inte sova på hela natten typ. ont i magen å mådde illa :S vet inte varför-- antingen maginfluensa på g, nått jag åt igår eller nått annat.. vet inte så noga men men..  har iaf bara jobbat tre timmar idag. planering.. har ju så var sjätte vecka.skönt det..åkte sen hem å sov från typ 13.15 till 16.. sköönt..
ananrs är det väll som vanligt på jobbet.. utvecklingssamtal snart.. det är sjukt va många barn förändrats på ett halvår bara.. trivs ganska bra nu. eller aa iaf med arbetskamraterna. som jag alltid gjort iofs.. men jag älskar faktiskt barnen. det är lite som mina egna. å man brukar ju säga: "andras ungar.mina barn". haha..
å det är såå kul att Harri är tillbaka!!garvar som fan varje dag. han är lite speciell den där snubben asså. lite för mkt ibland. men har det kul iaf haha..
i helgen blir det nog lungt.borde det bli iaf.. har festat för mycket på senaste tiden;P

älskar min lilla kärleksmums förevigt!!
image84


fina va?:D dem röda, det vita grejset å hjärtat var från mej till micke :) åså fick han ett jättestort kort av mej!!


Kommentarer
Postat av: Natteli

Vilken underbar överraskning!! :D

2008-02-16 @ 00:00:53
URL: http://flugovalpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0