senaste tiden..

har visst inte skrivit på ett tag.sorry:P 
och sedan har blogghelvetet krånglat också :S


förra helgen , på påskdagen med andra ord, var jag hos anette på fest. hade lite minipåskafton åså.. träffa lite roliga människor.anette deckade och jag, Linnea å andres drog ut. träffade niklas å en tjej från tyskland som han träffat på helgon..var först på meduza. å sen drog vi till spy bar :S fy fan jag HATAR stureplan!! men det var lite kul där iaf..på söndagen käkade jag och micke på caledonien i spånga.mums :) vilken toppenpasta!
 
i helgen blev det en hel helg med baara micke hihi.. <3
i fredags fick jag och micke nått ryck på kvällskvisten att vi skulle åka till caledoninen (eller hur det stavas) i spånga och dricka öl! åså sa jag; att va fan vi måste ju ändå äta också, så då kan vi lika gärna äta där ..hihi. ..micke fick mej att käka oxfilepasta :S jag som inte äter kött haha känns som att han försöker göra en karl av mej:P dricka öl, käka kött och lyssna på rock n roll. ojojoj! 
blev lite grogg när vi kom hem hihi.
i lördags var vi i stan å kolla runt lite bara. sen gick vi på bio.såg på "Meet the spartans".  helt sjuk film haha.hemma blev det lite groggande :)
i söndags var vi stan igen och promenerade i solen och gick på Arme`museeumet. det var faktiskt min ide`;)  sedan käkade vi på pizza hut och tog en öl på caledonien på vägen hem ;) otroligt mysig helg ! <3

Älskar dej min gosing! du gör mej lycklig!

annars är det mesta som vanligt..

joo. jag har anmält mej på körskolan nu:D så jag har köpt böckerna man ska ha också.. plugga plugga plugga:P  och teorikursen tänkte jag inte börja med föränn i i juni så att jag kan vara med på dansföreställningen :P
ja jag är åtminstone liiite närmare challengern nu:P


Kommentarer
Postat av: Sooz

hehe lät som en mysig helg :) men man kan behöva sånt ibland oxå :D ah grattis :D vilken körskola vart d? :)

2008-04-01 @ 23:39:16
URL: http://raggarsooz.blogg.se
Postat av: Sooz

ah vilken då? :)

2008-04-04 @ 12:55:50
URL: http://raggarsooz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0