ojojoj...

ibland blir det bara lite väl mycket asså:S

igår på dagen var jag ledig :D eller aa egentligen inte.. men det är ju så att var sjätte fredag jobbar vi bara tre timmar.så jag valde att shoppa grejer till jobbet :)
först på förmiddagen tränade jag, medan micke var hos tandis.. (han var också ledig hela dagen igår eftersom han skulle dit). först joggade jag i typ 20 min. sedan var jag med på ett 30 minuters spinningpass. efter det var jag med på ett 30 minuters Abs pass.. jävlar va jag har träningsverk i magen haha! eller aa typ överallt. ont i varenda muskel i kroppen typ..skööönt! hade glömt hur skönt det verkligen är att träna.det är ju nästan som att ha sex för fan! hehehe...
lite senare träffade jag annika på fridhemsplan typ. det blev lite impulsivt:P men skoj att träffas iaf ju. vi fikade en stund å snacka lite åså:) när hon åkte iväg å jobbade så åkte jag till gallerian å mötte upp anette.. vi gick runt i stan lite bara.jag hittade en leksaksbrödrost till jobbet ..hoppas den duger. de mesta ideer jag kommer med brukar inte duga  känns det som:(
när jag kom hem från stan kände jag mej jättekonstig i kroppen :S å trött som tusan. så jag la mej å sov en stund i soffan med min gosing! <3
vid typ elva tiden så åkte jag till anette.Linnea var också där .drack vin åså.. ojojoj. blev nog lite mkt :S
åså körde vi sanning eller konsekvens haha ! på tre tjejer lixom:P men det var kul.. avslöjade vissa saker. men det var ganska skönt att få avslöja dem iaf.. det var ju bara för Linnea och anette. mina bästa vänner lixom:)
sedan hände det lite grejer.. å anettes rumskompis fredrik kom hem mitt i allt..trevlig kille:) men kommer fan vara pinsamt när jag träffar honom nästa gång eftersom jag var så jävla full :S
anette däckade som vanligt.jag skulle sovit kvar..men pallade inte.. så jag gick mot fridhemsplan å fick tag på en taxi på vägen.. :)
vilken jävla kväll..alla våra kvällar blir helt crazy fan!
dränk dina sorger i vin. det funkar ett tag iaf:P

ikväll blire bio med mammsen å Linnea :) skoj.. ska se nya Johnny Depp filmen.minns inte vad den heter hehe..
just nu sitter jag med hårblekning i håret.. hoppas det blir lite ljusare nu;)

puss hej

image113
haha ja jag kan faktiskt laga mat egentligen ;) här gör jag våfflor på våffeldagen åt mej och min goseprins!

Kommentarer
Postat av: nathalie

jasså mästerkocken emel i farten:P

2008-04-07 @ 12:59:00
URL: http://misssparanoia.blogg.se
Postat av: Linda

Hejsan!
Låter nästan som att du är lika vilse som mig när man kollar några av inläggen..
Vart är de du jobbar? har nämligen själv precis sökt till en förskola men vart inge direkt av me de..

2008-04-07 @ 13:30:47
Postat av: emel

hej Linda!!
ja ush det är jag verkligen:(
jag jobbar på en förskola i Jarlaberg.. oki.. varför inte det då?

2008-04-07 @ 21:10:33
URL: http://emelpemel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0