klantröv!!


lagar mat å lyckades hälla all jävla spagetti i slasken när jag skulle hälla bort vattnet :S klant! haha
tur att man inte har nåra barn iaf som måste ha mat :D haha..

på tal om barn; tänk va tiden rinner iväg:(  tycker det är läskigt när vänner börjar skaffa barn och sånt. jag tänker då inte skaffa barn på ett långt tag.. och jag har kommit på varför jag tänker så. jag har fan haft ett tråkigt liv:( har missat så mycket.. önskar att jag aldrig skulle flyttat till skara :( att jag skulle stannat kvar i solna. då hade jag börjat i Nettis klass i Lötskolan på mediaprogrammet och fått gått det programmet jag velat.då hade jag säkertligen inte jobbat med ungar nu :S och jag hade säkert börjat umgås mer med nettis. jag flyttade ju precis när jag lärt känna henne..dumma mej :( och då hade jag blivit raggarbrud när jag var 16 istället och kanske kanske träffat micke tidigare.. kanske inte hade vart bra iofs, men iaf. hade sååå gärna velat vara med på den tiden,.härja runt å bara leva loppan och ha det skoj.. men nu är man ju vuxen, och då måste man vara så jävla ordentlig, vuxen och . hell no att jag tänker bli vuxen.eller , man kan ju vara vuxen på fler sätt lixom.. men jag tror att man måste ta vara på ungdomen. den kommer bara en gång. jag får väll ta igen allt jag missat nu istället :)
har haft det jäkligt tråkigt i mitt liv:( men nu hoppas jag framtiden framöver blir riktigt underbar faktiskt..

dessutom ; det är lättare att ångra något man gjort än något man aldrig gjort!


kvällen igår var trevlig..filmen var riktigt bra hihi:)
puss hej


Kommentarer
Postat av: Sooz

hehe d där me brn,d håller ja fan me dej om :p varför ha så bråttom? :O ja fattar fan inte d.. haha vi borde ses o diskutera saken mer :D haha.. vi tycker noglika där :P hehe! jo men man kan leva loppan än i denna ålder ;) man får ta vara på d man "missat"

2008-04-07 @ 00:45:49
URL: http://raggarsooz.blogg.se
Postat av: Linnéa

hahaha! det var ju inge bra att du hällde ut all spagetti i slasken....:)

2008-04-07 @ 23:08:52
URL: http://linypiny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0