Ikea och Waynes Coffee!


Jag var till Ikea i Barkarby i söndags å köpte grejer till jobbet.Linnea följde med och innan Ikea så fikade vi med Challis på Waynes Coffee där ute.
åså träffa vi Carro på Ikea! bara sådär lixom.. lite festigt att träffa henne där utav alla ställen lixom:)
här är nåra bilder :)
 jag tjuvröker sshh:P å nu ser jag inte ut som pippi långstrump längre haha!

 Fina challis ! <3



 jag och Challis!




 världens bästa twin! hihi

                                                                         maten som blev uppäten haha

  skylten:P

Om en vecka är jag i London btw :D kommer nog bli skoj:)

tack hej

Kommentarer
Postat av: Sooz

ja men d tycker ja =)

2008-04-08 @ 00:58:30
URL: http://raggarsooz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0