helgen


Igår kväll var jag hos anette och drack lite vin. hon deckade :( så hon hängde inte med ut som planerat..så jag åkte själv till Harry B. james där jag skulle möta Linnea och andres. det var nämligen andres födelsedag:) det var jätteroligt där.. men jag blev utslängd för att jag tydligen var för full haha.. det tyckte jag inte då, men när jag tänker efter så var jag nog det :P  och de skulle ändå stänga en halvtimme efter så..
Linnea åkte hemåt och jag å andres drog och käkade på mc.donalds. fan va jobbigt det var .allt var suddigt och jag mådde fan illa haha :P
på tunnelbanan var det nån som satt å knuffa på mina knän mittemot mig för att jag inte skulle somna sa han.. för det var precis vad jag nästan gjorde . ush.. å han snackade engelska med mej.  sliskig var han också ush..

Idag har jag skrivit om Londonresan här i bloggen:) och jag å micke tog en promenad.. det var meningen att vi skulle gå ut i det fina vårvädret. men då blev det precis mulet..typiskt:(
vi gick utefter vattnet och så käkade vi på en pizzeria vid huvudstatorget ., typ där mamma bor nära solna centrum:)
sedan tog vi bussen från busstorget och åkte buss hem istället hihi..
det var en mysig kväll:) *krama om min gosing*

     


image218




  



image223

   
  
        



image230

Kommentarer
Postat av: Linnéa

fina bilder du har:)

2008-04-21 @ 12:05:20
URL: http://linypiny.blogg.se
Postat av: Essan

ja visst kan barns ärlighet va jobbigt ibland,när dom säger "dåliga" saker,
men samtidigt, när dom säger bra saker, då vet man ju att dom verkligen menar det :)

2008-04-23 @ 10:27:59
URL: http://dezember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0