......................

vad ska man göra när man tappat lusten och orken till allt?
när man inte har någon livslust kvar och ingenting känns roligt längre?
när det inte finns någonting att tjämpa för och allt bara snurrar runt i skallen..

jag mådde skitbra idag ..
dels kanske för att jag skulle tatuera mej.. men så blev det inställt å jag blev lite grinig:( de sa att tatueringen var så svår å att det tar lite längre tid att fixa den. men men.den som väntar på nåt gott..
sen när jag kom hem så var jag utanför med micke när han  fixa bilen. var på jättegott humör då också.. ´men trots att t.o.m. mickes pappa var där, som brukar göra mej ganska glad eftersom han är en så rolig å knasig människa, så dalade allt neråt bara:(  föresten. enligt honom, mickes pappa, så har jag tydligen köpt en lägenhet nu :P haha . han är rolig han..

somna på soffan en stund efter maten å så fastna man här nu förstås..

i helgen ska jag sova.

puss hej

image240
Fjärdlång! saknar som fan!
  


Kommentarer
Postat av: Linnéa

jo konserten var bra igår:) var roligt att göra något tillsammans med carro oxå!!
synd att du missade... fast faschings är ändå roligaste;)
för på tyrol var det mest folk födda från 60-talet!

fina bilder du har på fjällong!!

2008-04-26 @ 14:14:13
URL: http://linypiny.blogg.se
Postat av: Sooz

vilka fina biler :)

2008-04-27 @ 17:55:18
URL: http://raggarsooz.blogg.se
Postat av: Sooz

ah se där.. trist att han ej fick bo kvar :( men jag älskar oxå skärgården,så otroligt vacker o underbart :D o sen ere kul o åka båt oxå :D

2008-04-29 @ 00:08:00
URL: http://raggarsooz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0