1 och ett halvt år!

Ja fast igår, fredags;)
är iofs söndag nu eftersom klockan är över tolv haha.
jag mötte micke på caledonien i spånga. käkade mat å drack öl hihi:)
sedan gjorde vi inget särskilt . åkte hem å myste åså:)
tack bejbi för underbara ett och ett halvt år,.de bästa i hela mitt liv!!! <3



i morse tokstädade jag.. sedan åkte jag och micke in till stan.. fixade lite inför resan. sen mötte vi linnea på centralen och hon följde med oss hem. planerade Londonresan åså:)

   




det fanns godis också........


sedan hjälpte jag micke i garaget hihi=)



Kommentarer
Postat av: Sooz

ah alltid kul o planera en resa :) va gjorde ni för spännande me bilen? ja ska meka bil helgen som kommer :P d ska bli kul =)

2008-04-14 @ 00:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0