Välkomna till min blogg!

ja så ska man försöka sig på det här med en egen blogg då:P orka med att skriva på lunar någe mer:(   föresten, jag heter InTheBackOfAPlymouth på lunar ,för er som vill kika;) har skrivit ganska mycket där. 

Jag älskar att skriva egentligen. men har inte blivit så mycket på senaste tiden.. tycker om att skriva om  mina tankar.vad jag känner. och att få respons för det jag skriver. jag har skrivit dagbok sedan jag var liten. men det känns faktiskt bättre på nått sätt att skriva så att folk runt om kan läsa. så de kan försöka förstå. vissa kanske inte ens bryr sig. men då har jag iaf fått göra min röst hörd. skrivit av mej. jag har så otroligt mycket inom mej.  har ett kaos där inne :(
jag känner mej ganska tom för tillfället :S vet inte om det kan vara för att jag är bakis eller trött haha:P  skrev precis i min blogg på lunar om gårdagen. sjuuuk kväll!   ni är underbara, mina vänner! <3  

tack micke för ett helt underbart år!! på torsdag är det våran dag hihi:) jag älskar dej så mycket. känslorna blir bara allt starkare för varje dag som går. har aldrig känt såhär någonsin! <3  jag är så kär hihi:)


image1


Varför är det så svårt?? svårt att andas :S slits hit och dit.. jobbet är tjämpigt också..men vi ska överleva livet.tillsammans. även fast det är svårt att leva. även fast det finns så mycket som är svårt, så slutar jag aldrig älska dej!  jag är inte mej själv längre :( känner mej inte alls som den vanliga emelie. och det gör ont i mej att se dej må dåligt:(   hjälp mej att andas.. hjälp mej att finnas till.. jag orkar inte detta mer.. jag glider ner i hålen gång på gång. jag är så trött.. speciellt på tårarna. ändå kommer dem.  vill inte vara emelie mer. eller en glad emelie.som känner att hon lyckas.. men ingenting går som planerat. .. jag vill verkligen leva. jag vill ge allt. å jag vet att jag kan.. försöker tänka på dem jag älskar mest. dem jag bryr mej mest om.. men då blir jag bara ännu mer lessen. vill inte att ni ska se mej såhär:( speciellt inte du. under ytan ligger det  bara å gror. all ilska. all oförståelse. rädslan.framförallt rädslan. rädslan att förlora dej. men ändå så håller vi på som vi gör ibland..så många tankar.så många gåtor utan svar. jag älskar dej så det gör ont.. känner mej otillräcklig. känner mej minst i hela världen. som ett tomt skal utan nått innehåll. kanske jag behöver hjälp på riktigt?? eller bara ta tag i mej själv kanske..  känner mej död men levande. känner mej som världens sämsta just nu. kanske jag är det? världens sämsta flickvän. egentligen borde man leva själv för att slippa bli sårad. men jag vill inte leva ensam.. jag trivs i ditt sällskap. jag trivs att ha människor runt om mej..  jag är så trött.. trött på att fly. jag tänker inte fly längre. så fort jag har haft det svårt i mitt liv så har jag flytt. jag vägrar göra det nu. micke, du är den underbaraste kille jag någonsin träffat! så omtänksam.. jag släpper aldrig taget..  jag älskar när du pussar mej på pannan. jag älskar när du kallar mej för din ängel. jag älskar att bara känna dej nära. jag älskar att veta att du är min! fina micke, jag älskar dej!
image3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0