skrämmande

Ja ibland undrar man ju vad meningen med livet är,. och varför finns det så sjuka människor i världen? för alla föds vi ju goda.  och drömmar.hur uppstår dem? varför drömmer vi? och trots allt elände i världen, så finns det så jättevackra platser i världen som man inte kan beskriva . samma sak med känslor. känslor går ju absolut inte att beskriva.  hur mycket man än vill. 

imorse vaknade jag vid kvart i 6 å var jätteförvånad över att klockan inte hade ringt.så jag ställde om den till kl.6 , men kom på att det var bäst att gå upp . hade glömt vilken tid jag började,men trodde det var halv 9. för jag trodde det var tisdag.så jag gick upp å pussade micke på pannan som jag brukar göra när jag går upp i veckorna. sen när jag gick på toa så tänkte jag : hmm vilken dag är det egentligen?? så kom jag på att det var lördag,så jag gick å la mej igen.haha..tänk om jag hade åkt till jobbet å allt :P   nog för att jag ska till Jarlaberg, men det är ju inte föränn ikväll haha;) vi ska ha personalfest :) eller aa, det är föräldrarna som har ordnat det. så det blir ju både personal och föräldrar. å jag ska ha min nya klänning på mej :D den prickiga som jag köpte i somras å som ingela fixat åt mej. hon blev äntligen klar igår :D jääj..

annars är la allt som vanligt..


joo . jag drömde en kuslig grej natten från torsdag till fredag .. jag läste om stureplansvåldtäckten å det i punkt.se på vägen hem i torsdags. å tänkte lite på det där med våldtäckter.typ hur de tjejer som blir våldtagna kände under själva grejen, efteråt m.m.
å sen på natten så drömde jag om just detta :S
jag drömde att en kille förförde mej och vips så hade vi sex mot min vilja. han var inte våldsam, men det var ändå våldtäckt.. å efter det förföljde han mej vart jag än gick.. han skickade läskiga saker till mej på posten,. bla. rakblad och knivar.. sedan tog jag mod till mej och anmälde det till polisen. å ett utav mina barns pappa var med haha. han var advokat, vilket han är på riktigt..
det var så skrämmande allting.. jag minns ännu känslorna i drömmen. de kändes så äkta..  annars när jag drömmer så brukar jag aldrig känna nått. men detta kändes som att det var på riktigt. jag kände äckel, avsky, hat å rädsla på en på samma gång.så nu kanskse jag vet ungefär hur det känns.. så ni som upplever detta på riktigt ,(killar också.för det kan hända), ge inte upp. och ni är absolut värda mycket mer än de där svinen som gör sådanna saker..  det är en skrämmande och kuslig värld vi lever i... take care
bye bye

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0