Kärlek

Dikt

jag vaknar utan dej, denna morgon.
Doften av kärlek, ligger kvar.
Kärlek, som aldrig försvinner.
jag blundar, och där finns du.
Varenda sång på radion, handlar om oss.
Varenda leende jag ler, ler jag för dej.
Ingen kan göra mej så lycklig, så som du.
Från det där ögonblicket, visste jag.
Jag kan se det i våra ögon.
När kärleken blir så stor, som den någonsin kan bli,
släpper jag aldrig taget.
När gränsen mellan dröm och verklighet suddas ut,
känns känslorna äkta , denna gång.
jag öppnar mina ögon, och här finns du.
jag förlorar dig aldrig.


image14

Kommentarer
Postat av: Nelly

hej där!

kul att se att du börjat blogga. och kul att du kommade hos mig. : ) hoppas er treårsdag blir mysig på torsdag, har ni planerat ngt speciellt?

kramkram o sov sött!

2007-10-09 @ 22:33:06
URL: http://donotletitfade.blogg.se
Postat av: Micke

jäklar,treår redan tyckte de känndes som att tiden gått fort men det är nog bara ett år ;)

2007-10-09 @ 22:51:36
Postat av: Nelly

haha... jag menar ju ett år... tänkte på att vi firat tre år o att emelie grattade oss. haha... kram

2007-10-11 @ 09:32:39
URL: http://donotletitfade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0