Ett år!


igår firade jag och micke ett år!Vi hade det jättemyspysigt..hihi.-tack för ett underbart år av obeskrivlig lycka! <3
jag lagade mat för en gångskull:P Lasagne med massa grönsaker. och vaniljglass med varma hallon och blåbär till efterrätt.. och kärleksmums och blåbärsmuffins hihi.. jättegott:)  hade tänt en massa värmeljus i hela lägenheten. det är så fint.. speciellt när vi bor så här litet. det blir ännu mysigare då på något sätt. 

jag vill ha en liten voffsing! jag vet att det inte bara är att skaffa..man måste ju ha tid.. men ändå. jaja.. det kommer väll det också nångång.. 

idag har jag haft nån konstig glad men ändå inte känsla ,inom mej:S knepigt..

image16

Kommentarer
Postat av: Nelly

grattis grattis grattis! : )

kramis

2007-10-16 @ 12:16:53
URL: http://donotletitfade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0