En bra dag!


Idag var Nettis tillbaka på jobbet:D hihi.. myspys.. vi kom överrens om att vi skulle sova tillsammans på en varsin mardrass i vilorummet inatt och att thomas å¨micke skulle sova med varandra så de slipper vara ensamma haha. lång historia det där;) men vi har det kul:) det har faktiskt varit en relativt lugn dag idag.. lite skrik å mycket bajs å lite spyor.. men sånt är livet.. 
och för ett ögonblick idag så kände jag att livet är underbart. trots att det bara var en liten liten känsla nånstans innifrån, så kändes det skönt . det var längesen jag kände så. kanske jag börjar bli mej själv igen?? eller den jag tror att jag är.. eller så tror jag bara att livet är så ibland. fast det inte alls är det.. vet inte jag. jag är ju bara människa..
jag träffade Sofie efter jobbet idag:D vi gick å fikade på ett cafe som heter "muggen" och som ligger på Götgatan. vi snackade en massa..trots allt surr å den höga ljudnivån.. det var skönt att få prata av sig. om livet i allmänthet. om jobbet. om hur jag har det hemma..allt. vi hade faktiskt ganska djupa diskutioner :)det var skönt att höra att jag faktiskt inte är ensam om att tänka si och så om saker och ting. att jag inte är ensam. att det är ok att göra fel . det är ok att inte vara perfekt..det är ok att inte vara lång, blond och pinnsmal. för det är faktiskt utstrålningen som är det viktiga.. och ska jag vara ärlig så tittar jag mer på tjejer som har former än de som är smala.. sånna tjejer strålar mer på något sätt. det ser ut att må bättre faktiskt.. nu lät det där knäppt.men tjejer, erkänn att ni kollar på andra tjejer? tror det beror mycket på konkurrens. nämen te.x när  E. var ny på mitt jobb. jag gillade henne itne så mkt först. för jag var ju yngst å "snyggast" , men så kom det en till som var lika gammal som mej. jag tålde inte att de andra sa att hon hade fina kläder te.x, för jag var ju ung å snygg å ingen annan typ.. men guuud va löjligt det låter. efter Romresan så förändrades det där faktiskt.vi pratade mer och nu är vi vänner :) eller kollegor då. men jag vet vart jag har henne.. så jag tror att man måste ge varandra en chans. precis som att man själv måste chansa här i livet..  
 det var nog allt från mej ikväll:P skitkul med en egen blogg hehe..
hahaha det är jag på bilden;) från festen i helgen.. skojskoj..

image15


hejsvejs <3

Kommentarer
Postat av: Nelly

haha, skön bild. : )

ja, en liten sund av lycka är superskönt. bättre än ingen stund alls. : ) jag hejjar på dig, det vet du.

kramkram

2007-10-11 @ 09:35:56
URL: http://donotletitfade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0