Empty

jahapp. nu sitter man här igen..  med önskan att få skriva av sig.skriva någonting ..men jag har ingen fantasi längre. jag har inget att skriva om :S står typ helt still.. jag kan väll iallafall börja med att berätta att jag jobbat som vanligt idag. ungarna är ganska mysiga faktiskt. när de sover.. haha..   sen mötte jag micke i Sumpan. han mådde inte så bra idag:( lilla älsklingen.men han gick å tränade iallafall.. för när han tränar så mår han bra..- det gör jag också egentligen.. men har haft sån hemsk hosta de sista dagarna:( skulle fan inte ha krökat i helgen.  ibland kan man undra vad meningen med livet är?? funderar inte ni på det??typ ,jämt?? när hittar man sig själv??  jag kan ha hittat hem nu..men hur vet man?   vad blir man lycklig av? de flesta som känner mej vet ju att jag är såå beroende av kläder.hur mycket jag bara älskar att shoppa och strö pengar omkring mej.. men är det verkligen värt när pengarna är slut innan man får löning igen i slutet av månaden??  jag tror att lycka betyder olika för olika personer. men total lycka för mej är kärlek!  att ha någon att komma hem till varje dag. att bråka med. att älska och älska med. att förlåta och förlåtas av. någon som man kan dela sitt liv med.. men ändå får vi inte glömma våra vänner och familjen.. jag tycker synd om dem som inte har någon familj. ´för mej är familjen mycket viktig. min tvillingsyster är mitt allt. mitt kött och blod. utan henne vore jag inte hel.  vi människor glömmer bort att älska..
nää ush ,nu svamlar jag bara en massa :S   känner mej så tom..
vill skriva skriva skriva!!! men går inte.. äsh.. ska väll inte tvinga fram en massa ord..
nu är det snart torsdag. min å mickes 1årsdag hihi:) <3  *lycka*

Linnea och Jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0