torsdag


börjar man bli gammal eller nått när ens kompisar börjar planera och skaffa barn?:S känns konstigt på något sätt.själv är jag hur omogen som helst.. och nu menar jag inte att ni gör fel. alla väljer vi att leva på våra egna sätt. bara det att jag är så långt bort från att skaffa barn som man kan komma. just nu.. kunde ju iofs vart annorlunda om omständigheterna inte var som de var nu:P eller vad man ska säga hehe..
 

uuuush.. jag ska på kurs heeela helgen :S med en kollega.. kommer ju knappt ha nån fritid denna vecka. blir ju som att gå i skolan. å så lägger idioterna kursen samma helg som det är fars dag :S


och föresten.. facebook, hur bra är det..egentligen?? läste Schulsmans spalt i tidningen igår morse om att han ratar facebook, å jag kan inte annat än att hålla med.. men vadå?vampyratacker?? hur låter inte det egentligen?? känns som  att facebook är som lunar, fast värre. barnsligare. visst.  jag gillar facebook eftersom det är kul att hitta folk från sin gamla skola,. gamla bekanta åså- men egentligen. när blev det så svårt att bara lyfta på telefonen och ringa egentligen?? men jag kan erkänna att jag är kass på att ringa jag också . å jag går alltid på saker som facebook, lunar m.m. haha..

nu låter jag som en gnällkärring.. så jobbigt är inte livet.. jaghar det ganska bra trots allt..ibland.. lite grann :P 


kanske man ska sova.. jag öppnar imorron . kvart över sju..tiiidigt som satan hehe

puss hej <3

Nalle2


Kommentarer
Postat av: Nelly

ja, facebook börjar kännas tjatigt. är nästan aldrig där inne längre. kramen

2007-11-11 @ 12:15:34
URL: http://www.donotletitfade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0