söndag


hallo..
ja lite bättre är det nog nu.. men mådde skitilla igår å var tvungen att spy:( så blev ingen fest. gick t.o.m. å lade mej tidigt igår.. orkade inte vara vaken.
idag har magen vart knepig,så blev ingen träning :( jag som skulle köra micke metoden å allt haha! men det blir ju fler gånger , men iaf.. tänkte att det inte är bra att träna på tom mage :( så jag åkte till mamma istället. eller aa det skulle jag gjort ändå, efter jag tränat.. men då var jag där lte tidigare istället. linnea var också där.trevligt å mysigt å komma hem till mammsen en stund :) det är alltid lika tryggt och varmt att komma hem. är ju trots allt mitt barndomshem:) vi käkade och sen tog jag ett varmt , härligt bad.jag behövde det verkligen. och micke har ju inget badkar hemma, så jag hade verkligen saknat det! sen fikade vi å så är jag hemma nu igen:) skulle försöka fixa min dator, men fixar det sen om jag tar den till micke nångång hehe..  kom på en sak när jag var hemma också.. senaste bilderna som jag har insatta i album är från sommaren år 2005 :S måste framkalla nya. har iofs nya kort från förra sommaren fram till nu typ.. men däremellan har jag glömt :P kollade på några gamla kort på mej från när jag var 15.. ser fan fortfarande likadan ut;P haha.. hittade bla ett kort när jag står med en gitarr i högsta hugg med johans iron maiden t-shirt på mej. lite kul att hitta bilder man glömt bort hehe.. jag hade rosa hår ett tag också. jag trodde att jag var punkare/hårdrockare hehe :) jag gick omkring i en svart, lång rock ett tag också. och svarta kängor med stålhätta på  haha..ja alla har vi haft våra perioder..

ja imorron är det jobb igen.viiill inte!fast mår jag såhär konstigt så kanske det ändå är bäst att vara hemma :S jaja.. det visar sig..

god natt . eller nått.

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0