kallt

ja nu är verkligen vintern här.. man fryser ju när man går ut:( vill ha sommar å sol!

Jag satt och kollade i min blogg, å kom å tänka på att det borde vara den 11.e snart. å hoppsan, det var visst idag haha:) grattis till mej å micke ;) 1 år och 1 månad hihi.. *lycka*


Jag har vart på kurs i helgen som sagt.. "de livsviktiga åren under 3" hette kursen. det var faktiskt kul å riktigt intressant. nu känns det lite roligare att jobba igen. får väll se hur det känns efter nästa vecka å om jag säger samma sak då haha;) vi har iaf en massa nya å roliga ideer som vi vill genomföra på våran avdelning :)

ja annars är väll allt som vanligt.. måste kunna alla jävla repliker på teatern. det börjar dra ihop sig:S funderar fan på att skita i det. är så mycket nu känns det som. men får väll öva, öva, öva. fast kanske jag borde hoppa av teatern. men marie säger att hon vet att jag kan bara jag ger allt.men känns som att det inte är något för mej längre. är ju trots allt dansa jag vill göra.. jaja.. får la se hur det blir.


ibland önskar jag att jag vore någon annan..har ni känt så någon gång?jag är ju lixom bara emelie.. micke älskar ju mej för att jag just är emelie. men borde jag inte älska mej själv också?? jag menar, jag vill lixom bara passa in någonstans..
å ush.varför skulle jag klippa mej??:( nu ser jag ju bara ännu värre ut:( ångrar mej verkligen.

image28



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0