god natt/morgon:P

nej idag/ikväll ska vi inte vara negativa :P

det blev skräckfilmskväll med vin, cider och snacks hos anette ikväll hihi:)andres var också där.. blev en lugn kväll. ganska skönt för en gångskull. jag tål fan inte alkohol längre asså haha

jaha.så finns man på youtube nu också;)

micke , jag älskar dej lilla gubben! you and me 4-ever, no matter what!<3

puss hej hallonsaft


image23


god morgon!!!

grattis Lena för den lille :)

jag ska berätta en liten hemlighet ..
enda sedan jag var runt 16 år har jag gått omkring med en lapp i plånboken med olika förslag till barnnamn som jag skulle kunna döpa mina barn till;)


asatron är ganska intressant faktiskt..att man inte pratar mer om det i skolan egentligen.. visst, det är en tro som inte existerar på samma sätt som andra religoner, men det är ändå en tro. som alla andra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0