emel


nä nu tänker jag fortsätta vara tjurig..
är bjuden på fest.men jag är sån jävla toffel. å nu är det ändå föresent att gå :S är itne min typ av människor, men ändå.. gratis dricka.. men men.. jag mår faktiskt illa.. å har inget att ha på mej. å är ful.. så jag skiter nog i det ändå.
får sitta här å tycka synd om mej själv istället haha :P 
aaaahhh. är så jävla förbannad på mej själv!  orka . alla andra har ju så roliga liv. å är skitsnygga.

drömde om en massa kissekatter inatt föresten. jag och micke hade fått dem av nån å vi skulle sälja dem vidare , å behålla en. först var det fem, men sen var det helt plötsligt 15 ! 


Kommentarer
Postat av: Essan

Du är ju skitsnygg! :)

Men jag vet hur det är, man kan inte ha bra dagar jämnt, å då känner man sig fulast i världen.. men det är bara du som tycker så, ingen annan :)

2007-11-18 @ 11:25:23
URL: http://dezember.blogg.se
Postat av: Nelly

gumman! en STOR kram till dig. krampusskrampusskrampuss

2007-11-19 @ 10:45:38
URL: http://www.donotletitfade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0