minijulafton!


jäklar vilken rolig helg! iaf lördag;) jag, Anette, niklas å andres å linnea hade minijulafton hemma hos henne.. hur mysigt som helst.. det måste bli en traditon:D var där hela kvällen. sen drog alla förutom linnea hem till anette. fanns mer sprit där:P fast vi blev trötta så jag var tvungen att åka hem innan jag somnade i soffan;)

i söndags tvättade å städade jag.. jobbigt.men skönt att få det gjort hihi..
å just ja.. i fredags var jag å linnea hos pappa på middag.myspys. å vi sorterade ut nåra julgrejer. tog med mej några hem.  å tro det heller ej, men jag fick min vilja genom;)  micke gillar inte julgrejer,men jag satte upp dem ändå:P micke hade inte så mkt att säga till om hehe;)

nää om man kanske skulle sova..

puss hej <3



Kommentarer
Postat av: Essan

haha jo, det är likadan soffa, fast min är större.
jag köpte eran soffa när jag bodde där,micke hade en skitful å obekväm hehe och nu fick jag en likadan av mina föräldrar :p

2007-12-18 @ 20:38:40
URL: http://dezember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0