Lördag


Idag blev det sovmorgon:) å just ja.. jag har framkallat en massa bilder nu. å som jag satt ni i album:) vart jättemycket bilder.var så längesen jag framkallade . innan denna gång da;P å så har jag tränat med micke hihi.. micke metoden. det funkar bra faktiskt.. han pushar på som fan så jag känner mej skitstark;P men blev ett ganska kort pass.. å nu sitter jag här med färg i håret hehe.. ska snart tvätta ur det. å sen ¨åka till södertälje . ss (southern streeters) ikväll ju:D hoppas det blir kul.det var det sist iaf.. vet inte vad jag ska ha på mej :S vill ha min klänning.men det är ju för kallt. å vill inte att den blir förstörd ju!  ush . det är så långt att åka..trist.. men nää nu måste jag skynda på lite.hejsvejs..


image31

Kommentarer
Postat av: Essan

ÅÅÅÅÅÅÅ vilken fin klänning!!!! :D

2007-12-01 @ 20:07:29
URL: http://dezember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0