Julafton!


Detta har nog varit den bästa julen på länge!! hihih.. speciellt när jag fick vara med min gosing;)

jag och micke åt risgrynsgrötfrukos hemma;)  åså öppnade vi ett varsitt paket från varandra.. micke fick en bok om vikingar å jag fick en jättefin röd bh med matchande trosor. å de passade perfekt! micke kan hihik.,.

runt kl.2 åkte jag till pappa.. jag var där lagom till Kalle Anka;)
efter kalle åt vi mat.. shit jag blev verkligen sjukt mätt..
efter maten öppnade vi klappar hihi.. fick en massa fint :) ett badlakan , lotion å duschkräm, shotsglas, kylskåpsmagneter, två par sockor (med olika motiv hehe), julkola, presentkort..hmm.. ja jag har säkert glömt nått hehe..
sen åkte jag hem vid nio tiden..väl hemma fick jag mer paket :Djag å micke gav varandra våra paket hihi..  micke fick av mej: ett par vantar, biobiljetter, en kudde å en marilyn monroe tavla:)
jag fick av micke: Världens största nallebjörn:D hihih.. den är nästan lika stor som mej;P så fick jag en cd-box med jerry williams, en bok, en film, två jättefina ljus å en aladdin chokladask..
åså öppnade jag paket som jag fått från jobbet.. fina saker fick jag. och mer godis.
så nu har jag maaassor med choklad å gosaker.. kommer behöva träna en massa efter denna jul haha!

detta har vart en helt underbar jul :)

imorron ska vi ha minijulafton tillsammas med mammsen:) 

det var väll allt;)

God Jul!!

puss hej <3

image43

Min och syrrans födelsedag i Januari i år;) shit va kul vi hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0