helgen!


Tända ljus och master of puppets; romantik på hög nivå!! hihi du är bara för söt.

i fredags var jag hem till mamma en sväng.. jag ville att hon skulle sy fast en knapp som lossnat på min tröja.men det sa jag inte föränn jag kom fram hihi *fniss* var där en timme typ. sen mötte jag micke utanför gymmet. vi gick till ica maxi  å handla. tacosgrejer, lussebullar å nya ljusgrejer:D å simpsson filmen. fan va bra den va. hehe..  ja vi hade det jättemysigt iaf:)

i lördags fick jag gå upp tidigt .. teaterföreställning.. fast jag var inte med. har vart lite slarvig faktiskt:( så jag skippade att vara med. missade ju repet förra helgen också.så jag får egentligen skylla mej själv.. men kanske ska vara med på skolföreställningen sen.. ja jag var med å hjälpte till i lördags iaf.. skötte manuset å så. ifall de skulle säga fel hehe.. men de skötte sig fint hihi:) just ja. jag köpte dvd-filmen från vårens föreställning. va konstigt det var att se sig själv sådär:S hatar att se mej själv på film..speciellt min röst!!

idag ,söndag, hade vi dansföreställningar. tre stycken.,. å jag var med i två danser.. det gick hyfsat.. de kunde gått bättre. känner mej inte så bra bara:( eller aa.. det finns de som är sämre.. men jag måste börja tro på mej själv.då går det bättre :) men jag hade det kul iaf hehe..LInnea kom å kolla.. ingen annan kunde typ:( mamma blev sjuk..:S

ja annars är det inget som hänt faktiskt hehe..
trött som ett as är jag..sova sova sova..
jo, micke står faktiskt just vid detta ögonblicket å diskar!!! hehe kors i taket;) <3

puss hej

image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0