Helgen


ja ss var riktigt skoj.. ångrar inte att jag åkte dit.. fick höra att jag ser söt, liten å oskuldsfull ut ;) å en snubbe som stod å sålde korv sa att jag såg ut som en tjej från 50-talet i mitt hår hehe..så fick jag en gratis korv också. å nettis fick två i samma bröd haha! .. jag var tvungen att sova hos nettis å thomas för vi åkte från södertälje vid halv 5 på morgonen, å jag som ville vara kvaaar!!hehe..
sedan har allt vart som vanligt..  haft personalmöte idag.tråk.. jag sa ifrån om en grej som hände idag, å alla såg jättechockade ut.men jag kan bara inte hålla käften när det gäller vissa saker asså.. 

hur kan man sakna någon så mycket som man ändå träffar varje dag?? En dag utan micke är som att inte kunna andas.  <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0